Finalizarea studiilor de masterat

Sunteți foarte aproape de momentul în care, oficial, veți deveni profesioniști în domeniile în care ați ales să faceți masterul. Dacă sunteți pe această pagină înseamnă că a venit momentul să proiectați cercetarea care va da măsura expertizei voastre și care vă va transforma în absolvenți și absolvente de studii masterale. Sperăm să priviți la această ultimă cercetare făcută în cadrul facultății noastre cu optimismul și încrederea că semestrele petrecute în sălile de curs v-au pregătit pentru redactarea unei lucrări demne de așa moment. 

Pe această pagină veți avea toate informațiile necesare cu privire la procesul de susținere a examenului de disertație. Spor la treabă și vă dorim ca la final de proces de redactare a lucrării să fiți mândri de cei anii petrecuți aici și de lucrarea voastră de disertație. 

Comisii

Examenul de disertație 2025 are loc în sediul facultății din Schitu Măgureanu nr. 9, în 26 iunie 2025 (Sociologie) și 27 iunie 2025 (Asistență Socială). Găsiți mai multe informații dacă apăsați pe butonul de mai jos.


Calendar examen de disertație în sesiunea iunie-iulie 2025

iunie 16, 2025

Înscrieri

16 – 18 iunie 2025
Documentele se depun la secretariat între
10:00 și 14:00

iunie 16, 2025
iunie 26, 2025

Susținere comisii Sociologie

În 26 iunie 2025 se susțin lucrările de disertație ale studenților din masterele de la departamentul de Sociologie

iunie 26, 2025
iunie 27, 2025

Susținere comisii Asistență Socială

În 27 iunie 2025 se susțin lucrările de disertație ale studenților din masterele de la domeniul Asistență Socială

iunie 27, 2025

Înainte de a vă începe munca la lucrarea de disertație, vă rugăm să parcurgeți ghidul de redactare. Veți găsi în acest document informații cu privire la structură, modalități de citare, dimensiune etc., elemente care sunt obligatorii în redactarea lucrării. 

Documente necesare

În această secțiune găsiți lista documentelor necesare pentru înscriere, precum și modele pentru unele documente.

diploma de bacalaureat și licență, original și copie xerox; este nevoie de prezentarea originalelor pentru a certifica copia cu originalul
certificatul de naștere (dacă nu se află la dosar), original și copie xerox; este nevoie de prezentarea originalului pentru a certifica copia cu originalul
document care atestă schimbarea numelui (ex. certificat de căsătorie) dacă este cazul. Acest document se prezintă în original și copie xerox; este nevoie de prezentarea originalului pentru a certifica copia cu originalul
carte de identitate, copie xerox
fișa de înscriere. Modelul acesteia se poate prelua de la secretariat sau se poate descărca de pe butonul de mai jos.
formular de lichidare. Studenții din promoția 2025 nu trebuie să aducă acest formular. Formularul se aduce de către studenții din promoțiile anterioare. Modelul acestuia se poate prelua de la secretariat sau se poate descărca de pe butonul de mai jos.
Declaraţia de asumare a răspunderii pentru originalitatea conținutului lucrării. Modelul acesteia se poate prelua de la secretariat sau se poate descărca de pe butonul de mai jos.
Raportul de similitudine generat de profesorul coordonator. Se introduce în lucrare pagina raportului care indică procentul de similitudine
1 exemplar imprimat al lucrării de licență semnat de profesorul coordonator
1 exemplar în format digital al lucrării de licență. Acesta se depune pe un stick USB sau pe CD
Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor C.N.R.E.D., dacă este cazul
Dovada că a fost completat formularul pentru absolvenți al Biroului de Statistică. Găsiți mai jos link către formular

Documente importante pentru finalizare studii UB

Regulament de organizare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat în Universitatea din București 2025

Anexa la Regulamentul UB

ro_RO
Scroll to Top