Mai jos este lista finală, ca urmare a constestațiilor depuse în perioada dedicată. Gata, de acum doar spor în sesiune și vacanță minunată după! (Vă rugăm, totuși, înainte de a pleca, sa citiți Metodologia disponibila mai jos, unde sunt scrise și obligațiile voastre, cât să nu existe nicio problemă!
Vă rugăm să consultați procesul verbal de alocare a seriilor de tabere pentru studenții care au aplicat pentru un loc în tabără pentru această vară. Puteți depune contestații în perioada 10 iunie – 11 iunie (pe e-mail, la secretara de an).
Am stabilit, în cadrul comisiei, criteriile de departajare și de prioritizare a selectării locului și perioadei pentru tabăra studențească de vară. Puteți consulta documentul mai jos. De asemenea, publicăm lista integrală a studenților care au depus o cerere pentru un loc în tabără (vești bune! Avem cu un loc mai mult decât cererile depuse, deci este vacanță pentru fiecare dintre cei care ați depus).
Întâlnirea de repartizare va avea loc online pe 6 iunie, de la ora 18.00, online. Studenții și masteranzii care au aplicat vor primi pe e-mail linkul de conectare. Înainte de a intra în întâlnire, vă rugăm să consultați lista cu perioadele și locațiile disponibile pentru taberele studențești de vară.
Important: s-a strecurat o mică eroare în documentul în care sunt prezentate perioadele și locurile disponibile pentru tabere (document disponibil mai jos). Astfel că, perioada care acum figurează ca fiind între 20.07.2025 – 3.08.2025 este, de fapt, 29.07.2025 – 3.08.2025.
Înainte de sesiune merge de minune planificarea vacanței! Să vă dea impulsul necesar pentru spor la proiecte, dar și promisiunea unei vacanțe bine-meritate după examene! Astfel că vă invităm să visați un pic la ce veți face în vacanță și să aplicați pentru tabăra studențească!
Înainte de a aplica pentru o tabără studențească, vă rugăm să parcurgeți cu atenție metodologia de organizare (disponibilă mai jos) pentru a vă asigura că sunteți eligibil.
! Studenții cu dizabilități pot solicita în cererea tip (Anexa 4) să fie însoțiți în tabără de persoana desemnată ca asistent personal de comisia medicală (vă rugăm să depuneți documente care să ateste această caliate pentru însoțitor).
Perioada de depunere a cererilor este 5.05.2025 – 2.06.2025 (în programul secretariatului cu publicul, luni – joi 12.00 – 14.00).
Modalitate de depunere dosar: fie fizic (la secretariat), fie prin e-mail. În ambele situații, documentele trebuie depuse/transmise la secretara de an a fiecărui student care aplică.
Acte necesare pentru dosar:
- Cerere individuală pentru ocuparea unui loc în tabără (Anexa 4, disponibilă mai jos în format editabil). Cerea va fi depusă în format PDF, cu denumirea Nume_Prenume_Cerere_Anexa4_Tabere 2024_SAS dacă aplicați online, prin transmiterea documentelor pe email.
- Copii acte doveditoare (unde este cazul – documente care atestă încadrarea studentului în unul dintre cazurile prevăzute la art. 5 alin (1). Dacă sunteți beneficiarul unei burse sociale (fie pe criterii medicale, fie sociale), nu mai sunt necesare aceste documente.
- Copie CI sau pașaport.
- Copie carnet de student/legitimație de student, vizată pentru anul universitar 2023-20024.
- Declarație de consimțământ cu privire la prelucrarea datelor personale (Anexa 7.1, disponibilă mai jos în format editabil). Cererea va fi în format PDF, cu denumirea Nume_Prenume_Cerere_Anexa7_Tabere 2024_SAS dacă aplicați online, prin transmiterea documentelor pe email.
Întâlnirea comisiei pentru selectarea studenților eligibili, în limita numărului disponibil de locuri pentru facultatea noastră, va avea loc pe 5 iunie 2025. Rezultatele vor fi afișate în această secțiune a site-ului pe 10 iunie, iar în perioada 11.06.2025-13.06.2025 puteți depune eventuale contestații (la secretariat). În cazul în care vor fi înregistrate contestații, comisia de soluționare a contestațiilor se va întruni pe 16.06.2023, urmând ca pe 17.06.2025 să fie afișate listele finale.
Pe 18.06.2025 comisia de selecție se va întruni cu studenții beneficiari de locuri în tabere studențești pentru alegerea locului și perioadei de desfășurare a taberei. Întâlnirea va avea loc online, la o oră ce va fi comunicată în prealabil către studenții eligibili.
Comisia de analiză a dosarelor este:
Președinte: prodecan Irina Zamfirescu
Membri: prodecan Darie Cristea, prodecan Marian Ursan și reprezentant A.S.-S.A.S Diana Ștefan.
Comisia de contestații:
Membri: prodecan Anca Mihai, lector Mihaela Popa, reprezentant A.S.-S.A.S. Alexia Plăiașu.