Adina Iancu

adinaia2.png

Locul de munca actual: ISRA Center Marketing Research
Domeniul: Cercetare de piaţǎ şi marketing
Postul: Senior Qualitative Researcher
Liceul absolvit: Mihai Viteazul, Bucureşti;
Promoţia: 2001-2005

Promotia: 2005-2008
e-mail: adina.ibogdan@gmail.com

Am absolvit Colegiul National “Mihai Viteazul” din Bucuresti, profilul Stiinte Socio-Umane si inca din clasa a-11-a am stiut ca vreau sa dau la Facultatea de Sociologie, desi toata lumea imi spunea acelasi lucru: . Si totusi eu stiam este ca mai mult de atat, incepusem sa-i citesc pe Durkheim si Gusti, faceam voluntariat pentru Salvati Copiii si imi era tot mai clar ca vrea sa lucrez cu si printre oameni, sa invat despre om ca membru al comunitatii, nu ca fiinta individuala. Desi in paralel am urmat si cursurile Facultatii de Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice din cadrul Universitatii din Bucuresti, inima mea a fost mereu acolo, in cladirea de langa Cismigiu. Am ales specializarea Managementul Organizatiilor, pentru ca stiam ca, indiferent ce urmeaza sa fac, tot intr-o organizatie voi ajunge, nu strica sa stiu bazele. Dupa absolvire am avut de ales intre doua drumuri: cel al sociologiei si cel al relatiilor publice. Am lucrat pentru cateva luni ca asistent PR intr-o companie de organizare de evenimente , dar simteam ca locul meu nu e acolo. Dupa cateva luni m-am reprofilat si am ales job-ul pe care il am si acum: Qualitative Researcher. Am inceput de jos ca Junior si in paralel am urmat masterul de Sondaje de Opinie, Marketing si Publicitate, in cadrul Facultatii de Sociologie. Jobul si cursurile masteratului s-au impletit frumos si m-au ajutat sa cresc, sa ajung de la Junior la Executive si, mai tarziu la Senior. In cei peste 7 ani in cercetarea de piata am avut ocazia sa lucrez intr-o multime de domenii, cum ar fi FMCG (bunuri de larg consum), telecomunicatii, B2B (business to business), domeniul bancar, farmaceutic, am lucrat pentru companii mari si am invatat in permanenta metodologii noi. Am cunoscut oameni foarte faini din mai multe tari, am avut ocazia sa fac studii etnografice si sa ma familiarizez cu alte culturi. Astazi, imi place sa-i ajut pe alti incepatori sa descopere “farmecul meseriei” si sa se indragosteasca zi de zi de ea. Daca m-ar intreba cineva ce imi place cel mai mult la jobul meu, as raspunde diversitatea, faptul ca nu te poti plafona pentru ca in fiecare zi inveti ceva nou din alt domeniu si, nu in ultimul rand, posibilitatea de a sta de vorba cu tot felul de oameni. Daca la inceput numarul de sociologi din firma era relativ redus, astazi numarul lor a crescut simtitor, absolventii acestei facultati sunt tot mai cautati in companiile de research, ceea ce nu poate decat sa-mi gadile orgoliul de sociolog.

Domenii de studii

sociologie
resurse-umane
antropologie
asistenta-sociala